صدور بیش از ۸ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در دو ماه گذشته از صدور بیش از ۸ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین خبرداد.

مهدی آزاد در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از ۲۰۰ هزار تن کالا از این شهرستان به مقاصد مختلف جابجا شده اند گفت: ۲۴ شرکت در حوزه حمل و نقل کالا در شهرستان نمین در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲ هزار و۴۰۲ نفر مسافر نیز از این شهرستان به مقاصد مختلف جابجا شده اند تصریح کرد: ۲ شرکت مسافربری در شهرستان نمین در حال فعالیت و خدمات رسانی به مسافران است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از ۳۱۵ تن آسفالت سرد و گرم یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران ۴۴ کیلومتر شانه سازی انجام داده اند.

آزاد در دوماهه گذشته از تسطیح و رگلاز ۱۱۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین خبرداد و تصریح کرد: در این مدت راهداران ۲۶۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و خاطرنشان شد: با حضور۷۰ مورد گشت راهداری در حریم تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۱۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۱۹ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۴مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین نصب ۳۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، اصلاح و بازسازی ۲۵ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی ۱۸۰ متر مربع از سرعت کاه‌ها، جمع آوری و باز سازی ۴۵ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی هزار و ۱۷۵ عدد تابلو، انجام ۴۰ کامیون ریزش برداری، پاکسازی ۴۰ کیلو متر زباله و حمل ۲۳۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در دوماهه گذشته برشمرد.

آزاد افزود: در مدت یاد شده راهداران ۱۱۰ مورد از تیر‌های روشنایی رادبا دپو خاکریز ایمن سازی کرده اند.

او با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار