۱.۶ میلیون درخت در سمنان کاشته می‌شود

فرماندار سمنان با بیان اینکه ۷۰ درصد تعهد تولید نهال استان سمنان به این شهرستان اختصاص دارد، گفت:۱.۶ میلیون نهال در سمنان تولید می‌شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان با بیان اینکه نسبت به حفظ عرصه‌های منابع طبیعی و جنگل‌ها مسئولیت اجتماعی و انسانی داریم، بیان کرد: ترویج فرهنگ درختکاری باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقش حیاتی منابع طبیعی، خاک و جنگل‌ها در زندگی بشر افزود: بشر برای ادامه حیات نیاز مبرم به منابع طبیعی و جنگل‌ها دارد.

فرماندار سمنان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور با دستور رئیس جمهور، شهرستان سمنان با تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار درخت در طول سال گفت: تعهد استان سمنان غرس ۱۰ میلیون اصله نهال در طول چهار سال است که ۷۰ درصد این امر در مرکز استان تحقق خواهد یافت.

محمد علی رضایی رئیس منابع طبیعی سمنان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه درختکاری یک فرهنگ حیات بخش در جامعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ نهال کاری در اولویت منابع طبیعی قرار دارد که باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که سهم استان سمنان هر سال دو میلیون و ۵۰۰ اصله درخت است، افزود: منابع طبیعی شهرستان در این خصوص تمام تلاش خود را به کار بسته است و در سال جاری یک میلیون و ۶۰۰ هزار درخت در نهالستان شهید عموزاده تولید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار