دلایل چندنرخی بودن قیمت مرغ در کرمانشاه/معرفی ۹۱ واحد مرغداری متخلف به تعزیرات حکومتی

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : یکی از دلایل چند نرخی بودن قیمت مرغ عدم تحویل مرغ توسط مرغداری‌ها در زمان تعیین شده است .

عزتی معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : یکی از دلایل چند نرخی بودن قیمت مرغ عدم تحویل مرغ توسط مرغداری‌ها در زمان تعیین شده است که بایستی مرغ را تحویل دهند متاسفانه این کار را نمی‌کنند بلکه بصورت خارج از شبکه آن را می‌فروشند و در همین رابطه تعداد ۹۱ واحد مرغداری با همکاری سازمان دامپزشکی به تعزیرات حکومتی معرفی شده و پرونده آن‌ها در دست بررسی است.

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: واحد‌های خرده‌فروشی مرغ در ساعات اولیه توزیع مرغ آن را به قیمت مصوب می‌فروشند، اما مابقی سهمیه تعیین شده را بصورت تکه‌تکه و طعم‌دار با سه برابر قیمت به‌فروش می‌رسانند.

وی گفت: گاها‌ً مشاهده شده که مرغ تیکه شده را با چند برابر قیمت به رستوران‌ها می‌فروشند که این موضوع تخلف است.

عزتی با بیان اینکه تامین مرغ رستوران‌ها توسط دلالان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: از طرفی خروج مرغ از استان نیز به افزایش قیمت مرغ دامن زده است.

وی گفت: تعزیرات حکومتی با همکاری بسیج اصناف در حال رصد بازار مرغ است و در این خصوص تعداد هفت مغازه مرغ‌فروشی که با دستکاری ترازو‌ها کم‌فروشی کرده بودند، پلمپ شدند.

عزتی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و کم‌فروشی موضع را با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع داده و یا اینکه به‌صورت حضوری به سازمان تعزیرات حکومتی استان مراجعه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.