امضای تفاهم نامه همکاری بین هیات کشتی و ورزش و جوانان مازندران با سپاه کربلا

تفاهم نامه همکاری ۳ جانبه هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان با سپاه کربلا مازندران منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری ۳ جانبه هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان با سپاه کربلا مازندران با هدف بهره مندی از ظرفیت‌ها و حمایت ویژه از تیم کشتی مقاومت سپاه استان منعقد شد.

این تفاهم نامه بین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و شایگان رئیس هیات کشتی مازندران در محل خانه کشتی مازندران به امضاء رسید.

مساعدت مالی برای تجهیز خانه‌های کشتی مازندران، در اختیار قرار دادن سالن‌های ورزشی، مساعدت برای جذب سربازان قهرمان کشتی با هدف خدمت آسانتر و تمرین مداوم آنان، استفاده رایگان قهرمانان کشتی از سالن شنا و بدنسازی و ارتقای ورزش کشتی قهرمانی و آموزش پایه از مفاد تفاهم نامه ۳ جانبه بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی مازندران است.

عادل عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با بیان اینکه کشتی مازندران همواره مورد توجه همه مردم و مسوولان استان و کشور است، گفت: به طور یقین زیر ساخت‌های ورزشی سپاه می‌تواند به توسعه ورزش استان به خصوص رشته کشتی بیانجامد.

او وضعیت سرانه ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان، بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان را مطلوب توصیف کرد و افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد برای بهره مندی از فضا‌های ورزشی این ۳ گروه، این تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزشی مربوط به دستگاه‌های اجرایی استان را بی نظیر دانست و گفت: در این بین سپاه کربلا مازندران مقام نخست را در داشتن زیر ساخت‌های ورزشی استان دارد.

عالیشان در ادامه افزود: مطمئنا با این تفاهم نامه علاوه بر این که فصل جدیدی از همکاری‌ها با هدف بهره مندی مردم از زیر ساخت‌های ورزشی در استان رقم خورده است با اخذ مجوز تیم کشتی مقاومت سپاه کربلا این رشته ورزشی بیش از پیش در بین جوانان رشد خواهد کرد.

پرداختن به مسائل فرهنگی در باشگاه مقاومت مسئله مهم و دغدغه ماست

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران از راه اندازی باشگاه کشتی مقاومت و تیمداری در رشته‌های آزاد و فرنگی خبر داد.

او هم افزایی، وحدت و همدلی را یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه دانست و گفت: ۱۴۴ سالن ورزشی در مجموعه سپاه استان وجود دارد و می‌تواند پشتوانه خوبی برای ورزش در استان باشد.

سردار مسلمی کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی را یکی از اهداف سپاه بیان کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته و صدور مجوز تیم کشتی باشگاه مقاومت را در استان راه اندازی کردیم.

او با بیان اینکه این تیم در رشته آزاد و فرنگی فعالیت می‌کند، گفت: هشت قهرمان ملی در رشته آزاد و هشت نفر در رشته فرنگی در این باشگاه به کارگیری خواهند شد.

سردار مسلمی با اشاره به تأمین زیرساخت درحوزه ورزش کشتی، افزود: سعی کردیم با رفع مشکلات خود را برای راه اندازی باشگاه مقاومت آماده کنیم.

رئیس هیات کشتی بسیج کشور پرداختن به مسائل فرهنگی در باشگاه مقاومت مسئله مهم دانست و گفت: حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر به عنوان مسئول فرهنگی باشگاه مقاومت انتخاب شده است و آقای غفاری به عنوان مدیرعامل باشگاه مقاومت معرفی می‌شود.

او با بیان اینکه تیم برای مسابقات کشوری اعزام می‌شود برای ورزشکاران این تیم آرزوی موفقیت کرد.

هدف اصلی ما رشد و تعالی کشتی است

امید شایگان رئیس هیات کشتی مازندران در آئین امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش مازندران، سپاه کربلا و هیأت کشتی استان، گفت: به نوبه خود از همه کسانی که موجب ایجاد زمینه برای انعقاد این قرارداد مفید برای ورزش شدند تشکر می‌کنم.

او افزود: امیدوارم با تعامل، همکاری و همفکری باعث رشد و تعالی ورزش کشتی در مازندران شویم.

شایگان گفت: هدف اصلی ما در هیات کشتی رشد و تعالی کشتی و شاد کردن دل مردم مازندران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار