افتتاح نمایشگاه تخصصی گلخانه و گل و گیاهان زینتی در شهرکرد + تصاویر

ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات و نهاده‌ها وسومین نمایشگاه تخصصی گل وگیاهان زینتی در شهرکرد افتتاح شد.

ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات و نهاده‌ها وسومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی در چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسئولان در شهرکرد افتتاح شد.

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات و نهاده‌ها و سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی، با توجه به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های استان در این حوزه، در شهرکرد آغاز به کار کرد و تا ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب ادامه دارد.

وی، با اشاره به استقبال بسیار خوب تولیدکنندگان گلخانه‌ای و گل و گیاهان زینتی و پیمانکاران سازه‌های گلخانه‌ای از ۲۰ استان از سراسر کشور و از شهرستان‌های استان از این نمایشگاه افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پیشرو است که نمایشگاه تولیدات گلخانه‌ای و گل وگیاهان زینتی را به‌صورت تخصصی برگزار می‌کند.


بیشتر بخوانید


برزگر اضافه کرد: عرضه انواع گل‌های زینتی و آپارتمانی، معرفی محصولات گلخانه‌ای به مردم و بهبود فرهنگ استفاده از گل وگیاه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی، با اشاره به اینکه، صنعت گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی از قابلیت‌های بالقوه فراوان در درآمدزایی و ایجاد اشتغال برخوردار است، اظهار کرد: برای بهره‌گیری از فرصت‌های مثال‌زدنی در صنعت گل و گیاه باید به علم و فناوری روز مجهز شویم.

وی، افزود: محصولات گلخانه‌ای وگل و گیاهان زینتی از اهمیت بسیار زیادی در حوزه صادرات برخوردار است، بنابراین اگر سرمایه‌گذاری درست و حمایت‌های کافی در این عرصه انجام شود، به یقین می‌توان به درآمد خوبی در حوزه گلخانه و گیاهان زینتی دست پیدا کرد.

عکاس: امید طهماسبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار