۵۶۰۰ مددجوی کمیته امداد مستأجر هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد در استان اردبیل مستأجر هستند.

علیرضا حسین نژاد گفت: تمام موفقیت‌های کمیته امداد در گرو همکاری و همدلی تمام نیروها است که با اخلاص تمام در حوزه خدمات رسانی به نیازمندان شبانه روزی تلاش می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل عملکرد کمیته امداد پارس آباد را در همه حوزه‌ها مطلوب ارزیابی کرد و می گوید: قطعاً امسال نیز فعالیت‌ها به نحوی انجام می‌شود تا در پایان سال این مجموعه در همه شاخص‌ها بتواند به توفیقات بیشتر دست یابد.

او شعار کلیدی کمیته امداد استان اردبیل را خدمت رسانی، خانواده محوری و جهادی اعلام کرد و گفت: در حوزه خدمت رسانی معتقدیم باید خدمات کمیته امداد بی منت و بدون چشمداشت برای جامعه هدف انجام شود.

حسین نژاد شاخصه دیگر خدمت رسانی را سرعت ارائه خدمات عنوان کرد و می گوید: خدمات کمیته امداد باید همراه با احترام و تکریم نسبت به ارباب رجوع باشد.

او محور دوم این شعار را خانواده محوری دانست و گفت: ما بر این باوریم که خانواده بزرگ امداد یک عائله بزرگ محسوب می‌شود که اعضای این خانواده باید نسبت به هم دلسوز بوده و سعی کنند تا در حد وسع و توان یاریگر هم باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به خدمات ارائه شده در این نهاد در مسیر حفظ و تحکیم نظام خانواده می گوید: خدمات اشتغال، درمان، تأمین مسکن و سایر خدمات در مسیر حفظ و تحکیم کیان خانواده انجام می‌شود.

حسین نژاد می گوید: سومین شاخصه فعالیت‌های کمیته امداد توجه به کارهای جهادی است و پرسنل کمیته امداد مصداق کار جهادی هستند و همچنان باید روحیه جهادی را در ارائه خدمات حفظ کرد.

او در ادامه گفت: به هیچ وجه نباید این روحیه حرکت‌های جهادی در این نهاد افول کند هر چند که کمبود نیرو در این نهاد ملموس است ولی همچنان در رویکرد تحولی باید از حداقل نیرو در ارائه خدمات مطلوب‌تر، بیشتر و بهتر استفاده کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.