مرکز نیکوکاری نفس در زنجان راه‌اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای کمک به افزایش جوانی جمعیت، مرکز نیکوکاری نفس با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و بسیج جامعه پزشکی به منظور افزایش مداخلات مردمی در موضوع جوانی جمعیت در زنجان راه‌اندازی شد.

روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۸۳ مرکز نیکوکاری در استان اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون ۴۵ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری به اقشار نیازمند خدمت رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این اداره کل تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری برای بهره‌وری بیشتر آنهاست، اضافه کرد: در همین راستا مرکز نیکوکاری در حوزه ازدواج، اشتغال و زکات راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش در حوزه جوانی جمعیت در واقع تلاش برای آینده کشور است، گفت: برای پیشبرد بهتر فعالیت‌‎ها می‌توانیم هیأت اندیشه‌ورز تشکیل دهیم تا کارها با انسجام بیشتری انجام شود.

صالحی با تأکید بر ترویج فرهنگ پویش " به اضافه یک " در بین کارکنان و جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان افزود: امیدواریم با اجرای این پویش گامی مثبت در جوانی جمعیت برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.