گل‌محمدی: به تنها چیزی که فکر می‌کنیم برد و قهرمانی و گرفتن جام است

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان در روز‌های پایانی لیگ از نظر روحی و بدنی تحت فشار هستند، فردا به تنها چیزی که فکر می‌کنیم برد و گرفتن جام است.  

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دربی جام حذفی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: تا اینجای کار خوب جلو آمدیم و قهرمان لیگ شدیم. کارمان هنوز کامل نشده و به دنبال این هستیم تا با قدرت و با جام حذفی تمام کنیم.

وی افزود: بعضی جاها گفتند چون پرسپوليس لیگ برتر را گرفته و استقلال جام نگرفته انگیزه آنها بیشتر است. انگیزه ما هیچ وقت کم نخواهد شد و باید بیشتر از قبل بجنگیم و تمرکز کنیم. باید در بازی فردا این کار را کنیم. سختی‌های زیادی داشتیم، بازیکنان در روزهای پایانی لیگ از نظر روحی و بدنی تحت فشار هستند اما فردا به تنها چیزی که فکر می‌کنیم برد و قهرمانی و گرفتن جام است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

گل محمدی تصریح کرد: استقلال از نظر فنی کار خوبی را دنبال کرده و تیم قابل احترامی برای ما هستند. با احترام زیادی مقابل آنها قرار می‌گیریم و باید کم اشتباه باشیم. بازیکنان خوبی دارند که در لحظه تصمیم خوبی می‌گیرند. تقابل دیدنی و جذابی خواهد بود. هر دو تیم از نظر فنی خوب هستند و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص داور خارجی در این بازی گفت: بعد از بازی قبلی و توپی که به دست گئورگی خورد، هجمه زیادی شکل گرفت. بالای ۹۰ درصد گفتند پنالتی نبود و مثل آن صحنه چندین بار در اروپا شکل گرفت. اگر قرار به اعلام یک پنالتی در آن بازی بود، پنالتی روی عبدی بود که کارشناسان هم تایید کردند. ما روی این مساله تاکیدی نداشتیم. به نظرم این هجمه‌ها به این دلیل بود که می‌دانستند احتمالا در حذفی هم شاهد دربی باشیم و از همان زمان هجمه را شروع کردند. ما باید فصل را کامل‌تر تمام کنیم و جام حذفی و بازی فردا را آنطور که دل‌مان می‌خواهد تمام کنیم و هنوز راه‌مان تمام نشده و باید قهرمان شویم.

گل‌محمدی با اشاره به بازی نیمه نهایی در دیدار با تیم هوادار و دو پنالتی اشتباه علیه پرسپولیس و داوری در طول فصل خاطرنشان کرد: همه متوجه این قضیه شده‌اند و نیازی به توضیح نیست. آنهایی که فوتبال را خوب می‌فهمند، می‌دانند قضیه چیست. این مسایل در فوتبال ایران هست و همیشه مطرح می‌شود. برای تیم داور فردا آرزوی موفقیت دارم و داوران خوبی هستند. امیدوارم بهترین بازیکنان در دیدار فردا باشند و بهترین تصمیم‌گیری و قضاوت را داشته باشند.

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر داوران اشتباهی داشته باشند، پس از بازی هم همین حرف را می‌زنید، پاسخ داد: در مورد اتفاقی که هنوز نیفتاده، حرف نمیزنم. الان باید تمرین خوبی برگزار کنم قبل از بازی و تیم را مهیای بازی کنم. بعد از بازی درباره مسایل فنی و دیگر اتفاقات حرف خواهیم زد. در طول هفته زیاد کار کردیم و بیرانوند را داریم که در گرفتن ضربات پنالتی، فوق‌العاده است. امیدوارم کار به آنجا نکشد. بازی سختی است اما هدف‌مان این است که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کنیم.

سرمربی قرمزپوشان ایران در ادامه در خصوص مصدومان تیم گفت: مصدوم ما فقط پریرا است و بقیه بازیکنان در رقابت برای بازی حضور دارند.

گل‌محمدی در ادامه بیان کرد: ارنج و ترکیب بر اساس نیاز تیم اعلام می‌شود. وحید بازیکنی است که اصلا در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود و برای او آرزوی موفقیت دارم. او الگوی مناسبی می‌تواند برای فوتبال باشد. دوست ندارم هیچ وقت فوتبالش تمام شود و کاش ۲۰ سال دیگر می‌توانست کار کند. او تاثیرگذار است و بازیکنان را هم متحد می‌کند. عیسی هم انگیزه زیادی دارد و ما یک تیم هستیم و مجموعه‌ای خوب از بازیکنان دور هم جمع شدیم تا کارهای بزرگی کنیم و قابل تقدیر هستند. بازیکنانی که در شرایط سخت کارهای بزرگی کردند. علیرغم تمام مشکلات گلایه نکردند و فقط جنگیدند. به تک تک‌شان احترام می‌گذاریم و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

یحیی گل‌محمدی در ادامه با تمجید از برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: همه می‌دانیم زمان برانکو با توجه به مشکلاتی که بود، تیم را خوب جمع کردند و افتخارات زیادی را کسب کردند. الگوی بزرگی برای مربیان جوان بودند و خودم از ایشان و رفتار و شخصیت ایشان یاد گرفتم. مربیانی که با پرسپوليس شروع کردند مثل آقای پروین که دوران بی پولی را پشت سر گذاشتند. همه مربیان دوران پرسپوليس قابل احترام هستند و برانکو هم زحمت کشیده و به وجودشان افتخار می‌کنم و امیدوارم بتوانیم راه آنها را به خوبی دنبال کنیم.

یحیی گل‌محمدی در خصوص سوالی مبنی بر ادامه همکاری با پرسپولیس گفت: الان واقعا راجب این مسایل که بخواهیم ذهن را درگیر کنیم وقت مناسبی نیست. یک سال دیگر با تیم قرارداد دارم. بعد از بازی برای چگونگی همکاری با مدیران جلسه خواهیم داشت.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار