ذره‌بین گشت ارشاد روی مدیران متخلف

رئیس کمیته گشت ارشاد مدیران استان تهران گفت: اقدامات کمیته گشت ارشاد مدیران تلفیقی از تذکر و برخورد قضایی با مدیران متخلف است.

افشین سهراب خان بازرس کل استان تهران و رئیس کمیته گام گفت: کمیته گشت ارشاد مدیران، مسئولین و مامورین در استان تهران در راستای مطالبه گری مردم از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تشکیل شده است. 

سهراب خان گفت: این کمیته با توافق انجام شده میان سازمان بازرسی کل کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تشکیل شده و آیین نامه این کمیته به تصویب شورای مرکزی رسیده است که در هشت بند وظایف رئیس کمیته را تعیین نموده است.

وی افزود: با استفاده از تشکل‌های مردمی استان تهران موضوع نظارت، اعلام فساد و ترک فعل‌های احتمالی مدیران پیگیری خواهد شد.

بازرس کل استان تهران گفت: اقدامات کمیته گشت ارشاد مدیران تلفیقی از تذکر و برخورد قضایی است که می‌توان با مدیرانی که ترک فعل داشته باشند و یا دستورات خلاف قانون بدهند برخورد و آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی کنیم.

افشین سهراب خان بازرس کل استان تهران با صدور حکمی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران به عنوان رئیس کمیته گام (گشت ارشاد مدیران، مسئولین و ماموران) منصوب شد.

ذره‌بین گشت ارشاد روی مدیران متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار