حسرت بزرگ؛کاش چند ماه دیرتر به دنیا می‌آمدم

در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.

تیم فوتبال امید ایران سر و سامان مناسبی گرفته؛ رضا عنایتی سرمربی زیر 23 ساله‌های فوتبال فردا لیست نهایی نفرات خود را معرفی خواهد کرد تا بازیکنان از روز جمعه به اردو بروند و برای حضور در مسابقات غرب آسیا در عراق آماده شوند.

لیست تیم امید در شرایطی اعلام خواهد شد که نسبت به لیست مهدی مهدوی‌کیا در سال گذشته تغییرات زیادی خواهد داشت.سرمربی سابق تیم امید در آن دوره از نفراتی استفاده می‌کرد که هرکدام اکنون در ترکیب تیم های باشگاهی خود مهره ای موثر محسوب می‌شوند اما اکنون به دلیل شرایط سنی امکان حضورشان در تیم امید وجود ندارد.

علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال و پارسا جعفری گلر ذوب‌آهن دو بازیکن مورد اعتماد مهدوی‌کیا در دوره قبلی تیم امید بودند که حالا به واسطه شرایط سنی امکان حضور در این تیم را ندارند. این دو گلر متولد اواخر 78 هستند و اگر چند ماه دیرتر به دنیا آمده اند، اکنون در مسیر حضور در المپیک کمک خوبی به امیدها می‌کردند. رضا کاخساز که فصل گذشته در تراکتور حضور داشت نیز شرایطی مشابه رضایی و جعفری دارد.

برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار