دستگیری ۱۹۸ سارق حرفه‌ای و مالخر/کشف ۲۸ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۱۹۸ سارق حرفه‌ای و مالخر سابقه‌دار با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ۱۹۸ سارق و مالخر در نتیجه تلاش شبانه روزی، انجام گشت زنی‌های هدفمند و تیزهوشی ماموران پلیس دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی داده شدند. 

وی با اشاره به کشف ۳۰۳ فقره سرقت از افراد دستگیر شده، ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه سارقان و مالخران، تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد. 

 حاجیان با اشاره به انهدام دو باند حرفه‌ای سرقت، یادآوری کرد: مقابله با پدیده سرقت و افراد سارق و مالخر به عنوان یکی از مطالبات شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار داشته است.

۲۸ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۸ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش سرفیروزآباد خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش سرفیروزآباد حین گشت زنی به چند دستگاه کامیون که در حال بارگیری مرغ از یک دامداری بودند مشکوک و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته ۲۸ هزار قطعه مرغ که قصد قاچاق به شهرستان‌های مرزی و خروج از کشور را داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های قاچاق کشف‌شده را ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار