مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

۲۶هزار متقاضی مسکن ملی در اردبیل در اولویت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساخت مسکن برای ۲۶ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن که اقدام به واریز مبالغ اولیه کردند، در اولویت اصلی قرار گرفته است.

محبوب حیدری در جریان بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل اظهار کرد: ۱۱۶ هزار نفر برای بهره مندی از مزایای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۴۱ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

او تصریح کرد: ۲۶ هزار متقاضی نیز با واریز مبالغ اولیه در احداث این واحد‌ها راه و شهرسازی را یاری کردند تا شاهد احداث و تحویل به موقع این واحد‌ها برای متقاضیان نهایی باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در شهر اردبیل قرار است ۱۸۰ واحد مسکن در ماه‌های آینده تحویل داده شود تا این افراد از سرپناهی مناسب بهره‌مند شوند.

حیدری ساخت واحد‌های مسکونی را در متراژ ۶۵، ۷۵ و ۸۵ متر مربع در سایت نهضت ملی مسکن اردبیل یادآور شد و افزود: با تصویب شورای عالی پول و اعتبار تسهیلات اعطایی برای این طرح ۵۵۰ میلیون تومان مصوب شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مرکز استان سه پروژه در حال اجرا است که پروژه اول اندیشه ۲ در پیله سحران است که ساخت ۲۱۰ واحد مسکن در این شهرک در حال انجام است.

حیدری پیشرفت این پروژه‌ها را ۹۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: در ماه‌های آینده این واحد‌ها تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

او پروژه دوم را اندیشه سه با ساخت ۴۶۰ واحد اعلام کرد و گفت: عملیات سفت کاری در این مجموعه به انجام رسیده و امیدواریم با اجرای مراحل بتن ریزی، دیوارچینی و پیشرفت مناسب این پروژه سال آینده شاهد تکمیل و بهره برداری از این واحد‌های مسکونی باشیم.

حیدری پروژه سوم را سایت مجموعه شهید سلیمانی اعلام کرد و افزود: زمین ۵۷۰ هکتاری برای این سایت اختصاص یافته که عملیات اجرایی نیز در این سایت در حال آغاز شدن است.

او اضافه کرد: از ۳۲ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل، ۲۱ هزار متقاضی به تأیید نهایی رسیده و واریز مبلغ اولیه ۱۰ هزار متقاضی انجام شده تا ساخت ۱۰ هزار واحد را در بخش‌های مختلف مجموعه شهید سلیمانی شاهد باشیم.

حیدری بیان کرد: با تحویل زمین به سازندگان و پیمانکاران و تدارک زیرساخت‌های لازم به ویژه آب، برق، گاز و عملیات ساخت این واحد‌ها به زودی آغاز شده و امیدواریم تا ۲ سال آینده این واحد‌ها نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام .سال۹۸ ثبت نام کردم ۳نوبت واریزی انجام دادم ۴۰+۴۰+۷۰ جمعآ ۱۵۰ واریزکردم الان ۱۴۰۲ هست یعنی ۴سال به ما گفته بودن ۲ساله تحویل میدیم ۴سال گذشته پس کی تحویل میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ تير ۱۴۰۲
سلام ازتون خواهش میکنم زودتر این خونه ها رو بسازید تاما از مستاجری راحت بشیم