تبریز میزبان اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور

 رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور ۲۱ تا ۲۳ تیر به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

 رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور در چهار موضوع بیمه، کار، بانک و فضای کسب و کار برگزار و نتیجه آن به صورت بیانیه ای منتشر خواهد شد.

آقای باقری هدف از برگزاری این اجلاس را طرح مشکلات موجود و جمع بندی و ارائه آن‌ها به نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی و معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری و تقویت فضای کسب و کار استان عنوان کرد.
 

وی افزود: کل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی از سراسر کشور احصا شده است و در این جلسه مطرح می‌شود و از واحد‌های صنعتی و معدنی برتر که طبق شاخص‌های مشخص انتخاب شده اند قدردانی خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی گفت: موانع کسب و کار در استان بالاست و باید از فرصت این اجلاس نیز برای رفع موانع استفاده و تبریز را به شهر تولید، نوآوری، ایده‌های خلاقانه، سرمایه گذاری، گردشگری، کسب و کار و گردشگری تبدیل کنیم.

آقای پرنیان تاکید کرد: این اجلاس باید بتواند نسخه‌ای جامع، شفاف و عملی برای کسب و کار، رونق تولید و تحقق شعار سال ارائه دهد.

برچسب ها: سازمان صمت ، خانه صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار