بیمه تمام وقت دانشجویان طرح بورسیه شغلی

رییس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: برای اجرای هرچه بهتر طرح بورسیه شغلی در استان یزد، تفاهمنامه چهارجانبه بین بنیاد نخبگان، ادارات آموزش فنی و حرفه ای، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان یزد امضا شد.

حیدر مفتاحی زاده رییس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: این تفاهم نامه برای اجرایی سازی اقدام ملی سند راهبردی کشور در امور نخبگان امضا شد و اجرای این طرح تسهیل و طی آن، ساماندهی و گسترش پشتیبانی مستقیم و غیر مستقیم مادی به اجتماع نخبگانی در قالب جایزه‌های مقطعی و پژوهانه از سوی سازمان‌های دولتی، بخش خصوصی و نهاد‌های عمومی منطبق با پایش پیشرفت مرحله‌ای به امضای طرفین رسید.

او افزود: در طرح بورسیه شغلی دانشجویان مستعد همزمان با تحصیل در یکی از واحد‌های صنعتی مرتبط با رشته خود بعنوان بورسیه مشغول بکار می‌شوندکه در این تفاهم نامه برای بیمه دانشجویان نیز راه حلی اندیشیده شد.

مفتاحی زاده با اشاره به بیمه تمام وقت شدن دانشجویان در این طرح علی رغم حضور ۵۰ ساعته در واحد صنعتی ادامه داد: توانمند سازی و مهارت آموزی نخبگان و برخورداری آن‌ها از پوشش بیمه تامین اجتماعی و تمام وقت کار از اهداف این تفاهم نامه است و ثمرات بسیار خوبی در زمینه حمایت از استعداد‌های برتر داشته است.

رییس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: طرح حمایت و بورسیه شغلی نخبگان و دانشجویان مستعد استان یزد با پیشنهاد بنیاد و حمایت و پیگیری استاندار یزد در استان در حال اجرا است.

 حیدر مفتاحی زاده رییس بنیاد نخبگان استان، مجید حق جو مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، محمدعلی میرزایی مدیرکل بیمه تامین اجتماعی و علیرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد این تفاهم نامه چهارجانبه را امضا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار