معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

واحد‌های مرغداری فعال استان حمایت می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از حمایت بانک‌های عامل استان و دستگاه‌های ذیربط از واحد‌های مرغداری فعال خبر داد.

شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بررسی پرداخت تسهیلات به مرغداران استان گفت: اکنون هزینه تولید به دنبال آزاد‌سازی یارانه‌ها افزایش یافته و واحد‌های تولیدی به ویژه مرغداری‌ها به دلیل افزایش قیمت نهاده دامی، جوجه یک روزه و سایر آیتم‌های تولید با مشکل مواجه شده اند.

وی افزود: تداوم این روند موجب کاهش میزان تولید گوشت و مرغ و در نتیجه ایجاد مشکلاتی در بازار کشور شده بود که با تدابیر ویژه همه برای حمایت از تولید پای کار هستند.

معاون استاندار ایلام گفت: اکنون حدود ۱۰۰ واحد مرغداری از تعداد ۳۸۴واحد آماده دریافت تسهیلات سرمایه در گردش برای جوجه ریزی و تولید مرغ هستند که نیاز است حمایت شوند.

عباسی از بانک‌های عامل استان خواست پس از معرفی لیست افراد واجد شرایط از سوی جهاد کشاورزی آن‌ها را در اولویت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش قرار دهند.

امهال تسهیلات قبلی و ارسال لیست واحد‌های تولیدی مرغداری که تسهیلات آن‌ها امهال شده به جهاد کشاورزی از دیگر مصوبات این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.