پاکسازی محیط شهری و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی

فرماندار ماهشهر گفت: شهرداری ها نسبت به پاکسازی محیط شهری و جمع آوری نخاله های ساختمانی بصورت ویژه اقدام کنند.

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: شهرداری بندرماهشهر ضمن پاکسازی مجدد حاشیه‌ها بلوار سلامت و بلوار۱۷ شهریور ظرف مدت یک ماه آینده نسبت به احداث جدول در قسمت باقی مانده این دو بلوار جهت جلوگیری از ورود ماشین های حمل نخاله و انباشته دوباره نخاله ها در آن مکان و پاکسازی نخاله های انتهای بلوار سلامت به سمت بندر امام خمینی ره اقدام نماید.

او می‌گوید: شهرداری بندر امام خمینی با بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود ظرف یک ماه نسبت به پاکسازی زباله ها و نخاله های انباشته شده در محل سکوی انتقال زباله اقدام نماید و همچنین شهرداری بندر ماهشهر در خصوص تحویل زباله ها و نخاله های شهر بندر امام خمینی (ره) و چمران همکاری نموده و هرگونه تصمیمی مبنی بر تحویل زباله های این دو شهر را با هماهنگی فرمانداری شهرستان اتخاذ نماید.

 بندری گفت: شهرداری چمران و شرکت عملیات غیر صنعتی در خصوص تعیین و معرفی یک منطقه جهت احداث جایگاه دفع زباله برای شهر چمران جلسه برگزار نموده و نتیجه آن را به فرمانداری شهرستان اعلام نمایند.

به گفته او اداره راهداری در خصوص جانمایی و نصب تابلوهای حاوی هشدارهای بهداشتی و محیط زیستی در جاده منتهی دریاچه نمک به پتروشیمی بندر امام همکاری لازم را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.