خرده‌فروشان مواد مخدر در دام پلیس شهرستان فارسان

فرمانده انتظامی فارسان، از کشف مواد مخدر و دستگیری ۵ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، غضنفر محمدحسینی از دستگیری ۵ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: در پی کسب اخبار و گزارشات واصله مبنی بر فروش مواد مخدر در سطح شهرستان، مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم و اخذ مجوز قضایی و با همکاری ماموران بخش جونقان از منزل متهم بازرسی به عمل آمد و مقدار ۵۱۷ گرم مواد مخدر، سه عدد ترازوی دیجیتال توزین و ۲ عدد پایپ شیشه‌ای کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: با توجه به اینکه متهم در منزل حضور نداشت لذا دستگیری وی میسر نشد و مواد مخدر مکشوفه و اقلام ممنوعه جهت سیر مراحل قانونی به یگان دلالت و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحویل دادسرا شد.

محمدحسینی اضافه کرد: همچنین ماموران گشت کلانتری ۱۱ فارسان نیز در حین گشت‌زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودروی سواری پیکان مشکوک شدند و با رعایت حقوق شهروندی طی بررسی صورت گرفته مقدار ۲۰۴ گرم مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان با بیان اینکه متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شد، افزود: خودرو نیز به پارکینگ دلالت شد و پرونده مقدماتی متهم تحت رسیدگی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.