اجرای طرح کنترل دروازه‌ای ناوگان حمل و نقل کالا در شهرستان نور

طرح سه روزه کنترل دروازه‌ای ناوگان حمل و نقل کالا به طور شبانه روزی در شهرستان نور اجرا می‌شود.

مصطفی قدمی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: اجرای طرح سه روزه کنترل دروازه‌ای ناوگان حمل و نقل کالا به طور شبانه روزی در شهرستان نور از تاریخ ۸ خرداد تا ۱۰ اجرایی می‌گردد.

او افزود: به منظور فرهنگ سازی در زمینه دریافت اسناد حمل، جلوگیری از فرار بار، رعایت تناژ مجاز و و به تبع آن، افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای توسط ناوگان حمل و نقل باری، با همکاری پلیس راه و ادارات نوشهر، نور، محمودآباد و آمل در محل پلیس راه شهرستان نور استقرار یافته تا نسبت به کنترل دروازه‌ای شبانه روزی اضافه تناژ و فرار بار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اقدام گردد.

قدمی گفت: با توجه به اهمیت نقش بار حمل شده بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه در کاهش ایمنی تردد، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با رویکرد شناسایی و برخورد با موارد تخلف تناژ بالا که آسیب بیشتری بر بستر و ابنیه فنی راه وارد می‌کند، طرح سه روزه کنترل اضافه تناژ و فرار بار در پلیس راه شهرستان نور با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: این طرح در قالب گشت‌های مشترک به اتفاق پلیس راه استان و انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا، در کلیه محور‌ها به خصوص در مبادی بارگیری (معادن) انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار