اختصاص لاستیک دولتی به تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور رفاه حال رانندگان، امکان ثبت نام لاستیک به نرخ دولتی توسط سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

محمد رضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از فراهم شدن امکان ثبت نام لاستیک به نرخ دولتی برای رانندگان حمل بار و مسافر درون شهری توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

وثوق نیا افزود:رانندگان محترم ناوگان بار و مسافر درون شهری (تاکسیرانان و وانت داران) از طریق ثبت نام در سایت کارخانه‌های کویر تایر و بارز به نشانی https://kavirtire.ir/esale و https://www.barez.org/shop می‌توانند نسبت به دریافت لاستیک به نرخ دولتی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: برای رفاه رانندگان ارجمند، علاوه بر سایت کارخانه‌های ذکر شده، امکان ثبت نام لاستیک در واحد رفاه سازمان تاکسیرانی، دفتر شرکت بادسان (واقع در بلوار شهید بهشتی)، دفتر پیشخوان دولت (جنب میدان میوه و تره بار) و دفتر شرکت دریاسیر (واقع در ترمینال غرب در دوراهی همدان) نیز توسط سازمان تاکسیرانی فراهم شده است و رانندگان گرامی می‌توانند با مراجعه به این مکان ها، نسبت به ثبت نام دریافت لاستیک اقدام نمایند. 

وثوق نیا یادآور شد: همراه داشتن کارت ملی مالک خودرو، کارت خودرو، کارت بانکی به نام مالک خودرو و تلفن همراه به نام مالک خودرو از شرایط لازم برای ثبت نام است و چنانچه تلفن همراه به نام مالک خودرو نباشد ثبت نام انجام نخواهد شد. 

وی تصریح کرد: هر کد ملی و پلاک خودرو در هر ۶ ماه، امکان خرید حداکثر یک جفت (دو حلقه) لاستیک به نرخ دولتی را دارد و با توجه به این که لاستیک‌های خریداری شده از طریق پست به نشانی خریدار ارسال می‌شود، رانندگان باید در هنگام ثبت نام در درج نشانی و کد پستی خود نهایت دقت را به عمل آوردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در ادامه گفت: علاوه بر ثبت دقیق آدرس و کد پستی، رانندگان ارجمند باید در انتخاب اندازه لاستیک دقت کافی به عمل آورند، زیرا بعد از خرید، امکان تغییر وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.