تخریب ۱۵۱ قطعه باغ شهری و ساخت و سازهای غیرمجاز در مرودشت

رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی مرودشت از تخریب ۱۵۱ مورد باغ شهری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی بخش سیدان مرودشت خبر داد.

سیروس شفیعی راد رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد: به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و احکام قطعیت یافته مراجع قضایی، تعداد ۱۵۱ مورد باغ شهری در قالب تفکیک اراضی، قطعه بندی، دیوارکشی، فنس کشی و مستحدثات غیرمجاز در روستای سرآباد بخش سیدان شهرستان مرودشت، قلع و قمع شد.

او اضافه کرد: با جدیت در جهت پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات، برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

 رئیس امور اراضی شهرستان مرودشت، با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی به مردم توصیه کرد: از تفکیک اراضی زراعی و خرید ملک‌های بدون مجوز که در محدوده اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کرده و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

 شفیعی راد بیان کرد: مردم، هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است، جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.