سردار حسن زاده:

امسال پذیرای ۲ میلیون نفر برای مراسم ۱۴ خرداد هستیم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت:امسال ۴۰۰ خانواده با خودروی شخصی، ۵۰۰ کاروان موتوری و ۴۵۰ کاروان پیاده سازماندهی شدند تا به سمت مرقد امام راحل حرکت کنند.

سردار حسن حسن‌زاده در نشست خبری گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز مهمترین الگوی بسیاری از ملت‌های جهان برای رسیدن دستاورد بزرگ امام راحل است و برای بسیاری از جهانیان مورد توجه قرار دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز در بسیاری از مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی حرف اول را می‌زند. زمانی طول نکشید که تفکر امام راحل جهان را به دو جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبار تبدیل کرده است. امسال پس از گذشت چند سال از بروز کرونا شاهد حضور میلیونی و پرشور ملت ایران در مراسم بزرگداشت امام راحل با بیانات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری خواهیم بود.

وی با بیان این‌که امسال شاهد حضور گسترده جوانان، نوجوانان و بانوان در این مراسم خواهیم بود، اظهار کرد: کمیته‌های مختلف مراسم سی‌وچهارمین سالگرد بزرگداشت امام راحل را امدادرسانی و پشتیبانی خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود امسال پذیرای ۲ میلیون زائر شرکت‌کننده در این مراسم باشیم.

حسن‌زاده ادامه داد: امسال ۴۰۰ خانواده با خودروی شخصی، ۵۰۰ کاروان موتوری و ۴۵۰ کاروان پیاده سازماندهی شدند تا به سمت مرقد امام راحل حرکت کنند. همچنین تمهیدات ویژه ترافیکی دیده شده است و قرارگاه شهید فهمیده در تمام نقاط کشور مسئولیت دارد از نظر فرهنگی، سلامت و ایمنی در خدمت زائران امام راحل باشد و برگزاری این مراسم را از مبدا تا مقصد پشتیبانی کند. تدابیر لازم برای پشتیبانی از مهمانانی که از راه‌های دور می‌آیند نیز اندیشیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار