پورعلی گنجی: دبل پرسپولیس یک اتفاق تاریخی است/ عبدی: بازی دربی فراتر از ایران و در حد اروپا بود

مدافع و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی تیم خود در جام حذفی فوتبال توضیحاتی را بیان کردند.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از قهرمانی در جام حذفی  اظهار کرد: خدا را شکر این همه لطف شامل حال ما شد. با تمام سختی‌هایی که پشت سر گذاشتیم و شرایطی که داشتیم تمرکزمان را حفظ کردیم و مثل یک خانواده در کنار هم بودیم و در نهایت مزد زحما‌ت‌مان را گرفتیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم حالا همه ایران به افتخار پرسپولیس دست می‌زنند. امروز بازی بهتری نسبت به قبل انجام دادیم و روان بازی کردیم. در مجموع یک یا ۲ فرصت به حریف دادیم، اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دبل این تیم، گفت: فکر می‌کنم این اتفاق تاریخی بود و خدا را شکر که ما در ترکیب حضور داشتیم. امیدوارم تیم‌های حریف به ما احترام بگذارند.

مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس  پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: بازی سطح خیلی بالایی داشت و فراتر از ایران و در حداروپا بود. به هواداران مان با غیرت مان تبریک می‌گویم و دم شان گرم که در این فصل خیلی حمایت مان کردند.

مهاجم پرسپولیس درباره رقابت با استقلال گفت: استقلال تیم قدرتمند و خوبی است، ۷ بازی به پایان لیگ مانده بود که بازیکنان دور هم جمع شدیم و گفتیم هم لیگ و هم حذفی را می‌خواهیم و خوشبختانه همین اتفاق افتاد.

عبدی درباره اینکه از تبریک نگفتن برخی گلایه داشتید، عنوان کرد: ما نیاز به تبریک کسی نداریم و این همه هوادار داریم که قهرمانی مبارک شان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار