ساپینتو نزدیک در خروج؛ دیوانه فوتبال نسخه درمان استقلال نبود

باخت در بازی‌های بزرگ و ناکامی استقلال در این فصل موجب شده تا شانس سرمربی استقلال برای ماندن در این تیم بسیار اندک شود.

تیم فوتبال استقلال تهران با شکست برابر پرسپولیس به عنوان نایب قهرمانی جام حذفی بسنده کرد. دبل‌باخت ریکاردو ساپینتو برابر پرسپولیس موجب شده تا شانس این مربی برای ماندگاری روی نیمکت استقلال تهران کمتر شود. تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال نیز به عنوانی بهتر از سوم دست پیدا نکرد.

یکی از مشکلات تیم استقلال در لیگ و جام حذفی ناکامی برابر تیم‌های بزرگ بود. ساپینتو با استقلال در لیگ به تیم‌های سپاهان (رفت و برگشت)، تراکتور (رفت)، پرسپولیس (برگشت) باخت و در جام حذفی نیز مغلوب سرخ‌های پایتخت شد.

شانس ساپینتو برای حضور روی نیمکت استقلال زمانی کمتر خواهد شد که باشگاه باید برای این مربی گران‌قیمت هزینه زیادی انجام دهد. همچنین استقلال باید طبق قانون جدید نیز طبق مصوبه رسمی و تصمیم اتخاذشده ۱۰درصد از حق الزحمه مندرج در قرارداد بازیکن را در صندوقی بگذارد تا زیر نظر فدراسیون برای آکادمی‌های فوتبال و استعدادیابی با اولویت مناطق کم‌برخوردار هزینه شود.

به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال و مدیران آن تمایلی برای نگه‌داشتن این مربی که هزینه‌های زیادی به تیم در لیگ تحمیل کرده، نداشته باشند. ساپینتو در لیگ به خاطر حواشی و اعتراض به داوران و مربیان دیگر تیم‌ها در چند بازی محروم و جریمه نقدی شد.

ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دنا
۱۵:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دیوانه که شاخ و دم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
این مربی در شان استقلال نبست بی اخلاقی درفوتبال عامل بزرگ شکست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مربی بی اخلاق اصلا کارساز نیست آنهم تیم پر طرفدار مانند استقلال . استقلال به مربی اش باخت . باید مربی طاقت گل خوردن . اشتباه داور و و و باشد . اگر جای یحیی بود دقیقه اخر گل خورد دیگه چه حالتی داشت . آادی بهرآتش میکشید . استقلال مربی با کلاس باراخلاق مانند قلعه نوعی ها میخواد . حیف از ابن تیم با داشتن ابنهمه بازبکن خوب . مربی چاله میدونی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
چون بدون حقوق با ۳تا مدیر عامل کارش رو ادامه داد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
عزیزم اینطور که معلومه شما استقلالی هستی ، ولی قبل از آن باید ایرانی باشی ، این شخص وحشی هر طور که توانست به ملت ایران توهین کرد ، از باغ وحش خواندن ایران تا فحش های که به زبان پرتقالی نثار داوران ما کرد و بعدش زد زیرش . وقتی با او برخورد نشد شاهد صحنه های باید باشیم که در دربی دیشب اتفاق افتاد . به نظر من باشگاه استقلال و اگر پول ندارد ، دولت با این بی تمدن تصفیه حساب کند و از ایران اخراجش کند و دلیلش را هم در تمام رسانه ها اعلام کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بهترین جا برای این تیمارستان هست. البته اگر ناراحت نشوید!!!!!