خدمات ارائه شده به حجاج ایرانی روبه رشد است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به مدینه منوره خدمات ارائه شده به زائران ایرانی را روبه رشد و سازنده توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب چهارشنبه شب در فرودگاه مدینه در گفتگویی کوتاه ، همکاریها بین دو کشور ایران و عربستان برای ارائه خدمات به زائران و برگزاری حج را سازنده خواند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به زائران ایرانی را روبه رشد می بینیم، اظهار داشت: برای اینکه زائر ایرانی با سلامت و بهره مندی بهتر در این سرزمین حضور یابد و اعمال خود را انجام دهد و به کشور بازگردد خواسته هایی دارد که به نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان انتقال دادیم.

وی با اشاره به اینکه این درخواست ها توسط نماینده سیاسی جمهوری اسلامی ایران هم با مسئولین کشور میزبان در میان گذاشته شده است، افزود: هرچه به تحقق این درخواست ها بیشتر توجه شود با رضایتمندی بیشتر زائر مودت و محبت بین مردم دو کشور بیشتر خواهد شد.

وی گفت: وقتی زائر احساس کند به کشوری وارد شده است که به علاقه مندی هایش توجه می شود با خاطره خوش از عربستان بازخواهد گشت .
حجت الاسلام والمسلمین نواب ادامه داد هم ما و هم مسئولان کشور میزبان خواهان رضایت زائر هستیم و آنچه ما می گوئیم در واقع خواسته های زائر است.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: اگر به این خواسته ها توجه شود و زائر احساس کند به کشوری می رود که هم اعمال خود را درست انجام می دهد و هم خدمات دریافت می کند و هم به او توجه و احترامش حفظ می شود قطعا سال به سال تعداد زائران بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه همچنان حدود یک میلیون نفر در نوبت تشرف به حج قرار دارند ، گفت: با توجه به سهمیه ای که به کشور ما اختصاص می یابد زائران اعزام می شوند و اگر این سهمیه افزایش یابد تعداد زائران اعزامی نیز افزایش خواهد یافت و این صف طولانی کوتاهترمی شود.

وی گفت: همکاری دو کشور در زمینه ارائه خدمات به زائر هرچه به کسب رضایت بیشتر حجاج منجر شود موفقیت بیشتری خواهد داشت.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: ما از آنچه تاکنون صورت گرفته سپاسگزاریم و مطالبی که با نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان در بدو ورود به مدینه مطرح کردیم خواسته های زائران است و اطمینان داریم که مسئولان کشور عربستان توانایی انجام آن را دارند و هم می خواهند کسب رضایت زائران تحقق یابد.

سرپرست حجاج ایرانی سپس از فرودگاه عازم هتل سکون محل استقرار خدمتگذاران زائران ایرانی در شهر پیامبر شد.

برچسب ها: حج تمتع ، حجاج ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار