بخشنامه سرباز معلم‌ها ابلاغ شد

بخشنامه جذب سرباز معلم از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

براساس ماده (۳۳) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و در اجرای بند «الف» تبصره ماده ۶۶ الحاقی فصل هشتم قانون خدمت وظیفه عمومی و دستورالعمل ساماندهی امور مشمولین مامور به دستگاه‌های دولتی و غیرنظامی ابلاغی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و با عنایت به مجوز شماره ۲۲۱۳/۱/۱۵/۰۲۱۷۷ در تاریخ ۷ خرداد۱۴۰۲ ستادکل نیرو‌های مسلح برای جذب و سازماندهی مشمولین وظیفه مأمور به وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

برخی از مواد این بخشنامه به شرح زیر است:

صرفاً داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت حداکثری جذب در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها ۴ فروردین ۱۴۰۲ باشد.

مشمولینی که تاریخ اعزام آن‌ها ۱ مرداد ۱۴۰۲ و ۱ شهریور ۱۴۰۲ است، پس از درخواست کتبی خود و موافقت آن اداره کل، بایستی به دفاتر پلیس۱۰ مراجعه و درخواست تعجیل ارائه کرده و برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام ۱ تیر۱۴۰۲ دریافت و به آموزش و پرورش تحویل دهند در غیر این صورت امکان پذیرش امریه میسور نخواهد بود.

جذب و بکارگیری معلمان وظیفه با اولویت در مقطع آموزش ابتدایی و در کلاس‌های درس و واحد‌های آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر است بنابراین از بکارگیری افراد مذکور در بخش‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان خودداری شود.

اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزش نظامی در تاریخ ۱ تیر١۴۰۲ انجام خواهد گرفت، بنابراین در این خصوص اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته و قبل از اعزام نیز برگه‌های اعزام افراد کنترل شود. (مدت دوره آموزش نظامی بر اساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح ۲ ماه است.)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
من برای سرباز معلمی درسال ۱۳۸۵ اقدام کردم کل مراحل کامل پشت سر گذاشتم اما در آخر یکی دیگه را جذب کردن بدون اینکه به من حق اعتراض قائل بشن !!! دلیلشو پرسیدم گفتن پدر و مادرش معلم بوده !!!
این چه عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
معوقات را پرداخت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
معلم باید متاهل باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
روستاها و مناطق محروم ، آباد می شند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
لطفا حق التدریس معلمان را که ۴ ماه هستش از بهمن تا اردیبهشت ماه حقوق نگرفتند را پرداخت کنید .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
چرا سرباز کعلم جذب می کنیو این همخ تحقیا کرده در علوم تربیتی ورسته مختلف ظرفت ببرین بالا بگیرین. سرباز معلم ها باذسفارش امریه گرفتند.. اسمش خودشون نمی تنند درس بنویسن چرا باید بچه مردم دست اینها بسپارند
United States of America
یک سرباز معلم
۲۱:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
همین الان شما ده غلط املایی و نگارشی در متن دارید.
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۲۳:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
چون معلم کمه و برخی مدارس مناطق محروم اصلا معلم ندارند و خیلی از معلمان هم سمت مناطق محروم نمی‌روند. شما طرح بهتری داری بگو
آخرین اخبار