زمینه‌سازی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برای حضور گردشگران خارجی

استاندار اردبیل گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ زمینه حضور گردشگران خارجی را در استان اردبیل فراهم می‌کند.

سیدحامد عاملی در نشست با فعالان گردشگری استان گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو زمینه حضور گردشگران خارجی در استان اردبیل را فراهم می‌کند و برای پذیرش این گردشگران پیش‌زمینه‌هایی لازم است که باید پبش از انجام تبلیغات برای جذب آنان، فراهم شده باشد.

استاندار اردبیل می گوید: حمایت از احداث هتل‌های ۵ ستاره، برقراری چارت‌های پروازی و تقویت اقدامات خدماتی برای اسکان و پذیرش گردشگران، از جمله ملزومات و زیرساخت‌های ضروری برای جذب گردشگران است.

به گفته او، در راستای پذیرش، اسکان و پذیرایی از گردشگران کشورهای مناطق مختلف، باید بسته‌هایی متناسب با سلیقه‌های آنان تهیه و در اختیار بخش‌های مختلف گردشگری قرار گیرد.

عاملی گفت: شیوه‌های پذیرش و پذیرایی از گردشگران، در تبلیغ و جذب بیش‌تر گردشگران از کشورهای هدف، حائز اهمیت بوده و لازم است بخش‌های مختلف گردشگری استان اردبیل این مهم را پیگیری و اجرا کنند.

استاندار اردبیل می گوید: رفع مشکلات مطرح‌شده از سوی واحدها و فعالان گردشگری استان اردبیل پیگیری می‌شود و در این راستا نشست ویژه‌ای با حضور دستگاه‌های دخیل در رفع موانع این حوزه به‌زودی برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.