مازندران مقصد نخستین تور گردشگری سلامت کشور‌های عربی

نخستین تور گردشگری سلامت کشور‌های عربی ۲۲ خرداد وارد مازندران می‌شود.

روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران صبح امروز در جلسه هماهنگی تور گردشگری سلامت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی، گفت: نخستین تور گردشگران عربی از کشور عمان ۲۲ خرداد ماه به مقصد مازندران اجرایی خواهد شد و۱۴۰ مسافر از گردشگران کشور عمان مستقیم وارد رامسر خواهند شد.

او برگزاری تور‌های گردشگری را فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه‌های طبیعی و اقلیمی این استان دانست و افزود: با هدف معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های ممتاز گردشگری مازندران، بسته‌های فرهنگی بین گردشگران خارجی توزیع خواهد شد.

سلگی با اشاره به قابلیت‌های مازندران در راه اندازی توریست سلامت، گفت: با توجه به رغبت گردشگران کشور‌های عربی برای انجام اقدامات درمانی در کشورمان این آمادگی در بخش سلامت مازندران وجود دارد و امکانات استان در این زمینه قابل گسترش است.

معاون استاندار مازندران افزود: با پیگیری استاندار مازندران و موافقت وزیر راه و شهرسازی توسعه فرودگاه رامسر که نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی بویژه کشور‌های عربی دارد، توسعه خواهد یافت.

در این جلسه مدیران کل دستگاه‌های مربوطه بویژه اداره کل فرودگاه‌ها و امور گذرنامه فراجا در زمینه راه اندازی زیر ساخت‌های مورد نیاز در فرودگاه رامسربرای پذیرش گردشگران خارجی اعلام آمادگی و همکاری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بعلت با ارزش بودن زمینهای شمال باید سواحل شمالی مچون دبی ر کنار دریای شمال برجسازی شوند چه شهرهای سلامت و چه شهرهای دانشگاهی و تجاری و ترانزیتی و شهرهایی با آسمان خراش‌های بزرگ و نه ویلاسازی
آخرین اخبار