کشف ۲۴۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در محور سوادکوه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲۴۴ هزار نخ انواع کالای دخانی قاچاق در محور سوادکوه خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: دراجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق کالا، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان عرضه مواد دخانی قاچاق در این استان شدند.

او افزود: متهمان که با استفاده از دودستگاه خودروی سواری شوتی اقدام به قاچاق کالا‌های دخانی از استان‌های غربی کشور و توزیع آن در سح استان می‌کردند، در عملیاتی ضربتی حین تردد در محور سوادکوه به دام افتادند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۴۴ هزار نخ سیگار و یک هزارو ۹۰۰ بسته تنباکوی خارجی قاچاق از خودروی این افراد خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده در این عملیات بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

او از تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار این پلیس قرار دارد، ازشهروندان خواست: برای حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه کالا‌های قاچاق که معمولا از استاندارد‌های بهداشتی لازم برخوردار نیستند، درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار