آئین افتتاح منازل سازمانی مهر ولایت مرکز آموزش ۰۷ کازرون ارتش

آئین افتتاح ۱۲۶ واحد مسکونی سازمانی پروژه مهر ولایت با حضور فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان فارس، فرماندار ویژه کازرون، امام جمعه و جمعی دیگر از مسئولان همزمان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

محمدعلی بخرد در حاشیه این مراسم گفت: پروژه منازل سازمانی مهر ولایت کازرون در راستای لبیک به منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مبنی بر ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان شریف نیروی زمینی محوری و در اجرای طرح لبیک یا امام خامنه‌ای ۱۵ (طرح امام حسن عسکری "ع") و با عنایت ویژه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و پروژه منازل سازمانی کازرون با تدابیر امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا احداث و در تاریخ ۱۱/ ۳ / ۱۴۰۲ افتتاح شد. 

او گفت: کارفرمای این پروژه مهر ولایت در کازرون، فرمانده ولایی و جهادی ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه بویر احمد هستند که بحمدالله امروز این منازل افتتاح شد تا کارکنان عزیز این مرکز آموزشی در طول خدمت مقدس خود از آن بهره‌مند شوند.

بخرد به اشاره به اطلاعات فنی پروژه منازل مسکونی گفت: متراژ کل ساختمان ۱۶۱۶۸ متر مربع و به تعداد ۷ بلوکِ۱۸ واحدی احداث و به بهره برداری رسید.

در پایان امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد از محمدعلی بخرد فرماندارویژه شهرستان کازرون با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.