در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ایمن سازی مسیر وپیشگیری از تصادفات جهت تسهیل در تردد شهروندان

شریفی گفت:جهت تسهیل تردد شهروندان، موانع فیزیکی  واقع در مسیر سواره رو جهت ایمن سازی مسیر وپیشگیری از تصادفات جمع آوری شد.

احسان شریفی شهردار منطقه 5 در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  نسل مدیران امروز، امام و انقلاب را درک کرده اند و باید در خصوص معرفی شخصیت ایشان و نشر فرهنگ انقلاب اهتمام داشته باشند. 

شریفی ادامه داد : پردیس فرهنگی که توسط منطقه برپا خواهد شد باید خلاقانه باشد و با کمک هنر،  مثل نخ تسبیح پیوسته ،آرمان های امام و انقلاب را به کودکان و نسل چهارم معرفی کند. 

وی گفت: علاوه بر برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۵،کنار غرفه های مناطق ۱۴،۱۸ و ۲۲،برنامه های متنوع استیج و نمایش فیلم غریب از اقدامات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  در روز ارتحال،خواهد بود. 

شهردار منطقه تاکید کرد: فعالیت های اجرایی این منطقه به منظور آرام سازی، زیباسازی، تلطیف محیط و آسایش شهروندان بر اساس دستورالعمل ابلاغی و با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی (ره) از اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه است و در این راستا، اکیپی از نیروهای کارگری و اجرایی به همراه ماشین آلات سبک و سنگین به پهنه اعزام شده اند تا ضمن آماده سازی پهنه، در تاریخ ۱۴ خرداد ماه نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام کنند. 

شریفی افزود:  همچنین جهت تسهیل تردد شهروندان، موانع فیزیکی  واقع در مسیر سواره رو جهت ایمن سازی مسیر وپیشگیری از تصادفات جمع آوری شد.  ترمیم آسفالت و لکه گیری در نقاط مورد نیاز محوطه و پارکینگ حرم مطهر جهت تسهیل تردد، از جمله خدمات منطقه امید و زندگی برای شهروندان و زائران آن روز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار