وسوسه یوونتوس، ایگور تودور از مارسی جدا شد

ایگور تودور، سرمربی مارسی، امروز در نشست خبری قبل از بازی با آژاکسیو اعلام کرد که در تابستان از این تیم خواهد رفت.

مربی سابق ورونا قبل‌تر به بازیکنانش گفته بود که می‌خواهد در پایان فصل از مارسی برود و همین مسئله باعث شده بود خبر جدایی او زودتر درز پیدا کند. تودور تا ۲۰۲۴ با مارسی قرارداد دارد، اما باشگاه به او قرارداد بهتری را پیشنهاد کرده بود که درخواست‌شان بی‌جواب ماند.

اکنون تودور رسما اعلام کرد بعد از یک فصل هدایت مارسی از این تیم می‌رود و "خستگی" از مربیگری در این باشگاه و "دلایل شخصی و حرفه‌ای" را عامل به پایان نرساندن قراردادش خواند.

مربی کروات در نشست خبری‌اش گفت: باعث افتخار من بود. یک سال عالی را در اینجا گذراندم. هر چه داشتم برای تیم گذاشتم. در این بین خودم هم رشد کردم. افتخار می‌کنم باشگاه را در شرایطی بهتر از آنچه در بدو ورودم بود، ترک می‌کنم. برای باشگاه و کارکنانش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

گفته می‌شد تودور نامزد جانشینی ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس است، اما خودش گفت با هیچ باشگاه دیگری برای مربیگری توافق نکرده است. در هر حال، این باور وجود دارد که او دوست دارد در سری A مربیگری کند. پابلو لونگوریا، رییس مارسی هم گفت: «ما انتخاب تودور را که فصل بعد نمی‌خواهد در این سفر با ما باشد، می‌پذیریم و به آن احترام می‌گذاریم.»

مارسی این فصل در لیگ فرانسه سوم شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار