۳۰ درصد اقتصاد و اشتغال استان همدان به کشاورزی تعلق دارد

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۳۰ درصد اقتصاد و اشتغال استان همدان به کشاورزی تعلق دارد،گفت: مشکلات ۴۴ واحد در سال گذشته حل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

رضا بهراملو گفت: همدلی و هم افزایی لازمه کار است و در مجموعه بزرگ جهادکشاورزی همه سیستم از جمله دامپزشکی، منابع طبیعی و بانک کشاورزی یک هدف واحد دارند و در مجموعه بزرگ ما موازی کاری و تقابل وجود ندارد و هدف ما در راستای جنگ اقتصادی و رسیدن به امنیت غذایی پایدار است.

او با اشاره به اینکه بانک کشاورزی هم یکی از عضای مجموعه بزرگ کشاورزی بوده و به خوبی موانع موجود را حل کردیم، گفت: خوشبختانه مشکلات ۴۴ واحد در سال گذشته حل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

بهراملو گفت: یک نقشه راه همپوشان و هماهنگ باید داشته باشیم و بانک کشاورزی که در این راه ما را همیاری می‌کند و در آستانه ۹۰ سالگی است، باید یک نقشه راه هماهنگ برای ۱۰ سال آینده مشخص کرده و به سوی هدف بزرگ بیش از پیش حرکت کند و در حال حاضر پرونده‌هایی که به بانک ارسال شده، برای طرح‌های ما نیاز به ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دارد که بانک باید ما را همراهی کند.

او گفت: متأسفانه فانه طی سرمایی گذشته بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان به باغات ما خسارت وارد شده که نیاز است بانک کشاورزی به ما یاری برساند تا کشاورزان و باغداران از این پس محصولات خود را بیمه کنند تا بتوانیم در جشن ۱۰۰ سالگی بانک کشاورزی به امنیت غذایی پایدار برسیم.

برچسب ها: کشاورزی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.