واکنش معاون باشگاه پرسپولیس به احتمال جدایی گل محمدی

محمد محمدی می‌گوید امیدوار است شرایط برای ماندن گل‌محمدی فراهم شود.

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل نقل و انتقالاتی سرخ‌ها گفت: معمولا بعد از یک فصل به این سنگینی و با نتایج خوب باید اجازه دهیم کادرمان لذت ببرند و کنار خانواده‌های‌شان به استراحت برسند. بعد از استراحت انشاالله آقا یحیی بیاید و بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم. مسائل فنی در حیطه وظایفم نیست، اما مثل پارسال که احساساتی بازیکن نگرفتیم و بر اساس ضعف‌مان گرفتیم سعی می‌کنیم بازیکن بگیریم.

او در مورد شایعه جذب ابوالفضل جلالی گفت: هیچ لیستی آقای گل‌محمدی نداده و همه‌اش در حد شایعه است. این طبیعی است، اواخر فصل یک‌سری می‌خواهند بازیکن‌شان را بفروشند. شاید هم او مدنظر آقا یحیی باشد، نمی‌دانم! مثل سال گذشته که پس از استراحت چند روزه لیست دادند، کار را شروع می‌کنیم. صادقانه تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده است.

محمدی در مورد اینکه شرایط مدنظر یحیی چه چیزی است، بیان کرد: احساس خودم این است که روز شانزدهم باتوجه به مجمعی که دو تیم دارند باتوجه به تغییر و تحولاتی که در هیئت مدیره‌مان رقم خواهد خورد، باعث آمدن نفرات جدید می‌شود. استنباطم این است که نفرات اقتصادی اضافه می‌شوند. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

او در ادامه گفت: همه به فوتبال پرسپولیس احترام گذاشتند و در بحث مدیریتی و ساختاری هم عملکرد خوبی داشتیم و هوادارمان خوشحال بود. منتظریم تعطیلات تمام شود، اما دوست دارم شرایطی مهیا شود که آقا یحیی بماند. باید کمک کنیم که تیم آقای گل‌محمدی تقویت شود و قهرمانی در آسیا به رزومه باشگاه اضافه شود.

برچسب ها: پرسپولیس ، گل محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
نسترن
۲۲:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام اقای محمدی خوبی؟عزیز من یکی از هوادارهای پرسپولیس هستم میخواستم بگم که اقا یحیی از تیم پرسپولیس نرود؟واقعاً سرمربی خیلی خوبی است من دوست دارم که هم اقا یحیی بماند وهم علیرضا بیرانوند بماند وهم مرتضی پور علی گنجی بماند وعیسی ال کثیر سعید صادقی ودانیال اسماعیلی فر این ها واقعا بازیکن خیلی خوبی هستند به اضافه میلاد سرلک حداقل این ها رو نگه دارین واز دست شون هم ندهید؟چون که این ها بروند کسی نیست که بخواد جای شونو بگیره؟با این ها قرار داد امضا بکنید که در پرسپولیس هم بمانند ووحید امیری ، مهدی ترابی ،مهدی عبدی؟این ها باید در پرسپولیس بمونند اگه ما این ها رو از دست بدهیم یعنی این که شاکله رو داریم از دست میدهیم حد اقل هم اقا یحیی بماند وهم بازیکن مدنظرش رو هم برایش مهیا بکنیم که حداقل این ها در اسیا به درخشند عزیز مثلا سروش رفیعی گوولوسیانی این ها برای پرسپولیس خوب هستند این بازیکن هارو نباید از دستشون بدهیم حیف هستش
آخرین اخبار