امام جمعه موقت بافق:

عمل به وصیت نامه امام خمینی (ره) راه نجات و تعالی است

حجت الاسلام عسکری گفت: وصیت نامه امام خمینی (ره) راه تعالی و کمال و نشانگر اعتقاد قلبی امام به اسلام است. 

حجت الاسلام عسکری، امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت فرا رسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) تقوای مجسم بود و ایمان به خدا در قلبش رسوخ کرده بود. 

او تصریح کرد: قیام امام خمینی (ره) با ایمان و اعتقاد قلبی همراه بود و همین موضوع باعث عشق و علاقه مردم را به انقلاب شد. 

عسکری خاطر نشان کرد:بعد از رحلت امام، جانشین برحقش امام خامنه‌ای سکان دار این نظام جمهوری اسلامی شدند و با رهنمود‌های ایشان این کشتی با صلابت و افتخار پیش می‌رود.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در گیری‌های اخیر در مرز افغانستان دسیسه‌ای برای اختلاف و ایجاد ناارامی در مرز است. 

او افزود: عده‌ای در پشت قضیه، می‌گویند که ما موشک و اسلحه داریم و افغانستان را نابود کنیم که این حرف نیز یک دسیسه است و ایران هیچ گاه شروع کننده جنگ نمی‌شود. 

عسکری گفت: همه شواهد نشان می‌دهد این یک تله طراحی شده از طرف آمریکا است که با اغتشاش و درگیری مرزی برای کشور مشکلاتی پیش بیاورد.

امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات بیان داشت: باید برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اقدام اساسی کرد. 

او گفت: برخی خانواده‌ها گاهی فرزندان را رها می‌کنند و هیچ برنامه برای پر کردن اوقات فراغت آنان ندارند درصورتی که باید به فکر تربیت دینی فرزندانمان باشیم و آنان را به شرکت در کلاس‌های تربیتی ترغیب کنیم. 

تشریح غیرقانونی بودن بازداشت دیپلمات ایرانی، تببین سبک زندگی اسلامی و اهمیت تقوای الهی از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه موقت بافق به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار