مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

صدور کالا برگ الکترونیک برای مددجویان کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام از اجرای طرح صدور کالا برگ الکترونیک برای مددجویان دهک‌های یک تا سه درآمدی این نهاد و اجرای آن از هفته آینده خبر داد.

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه این طرح با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌گیرد گفت: از طریق این کالابرگ مددجویان می‌توان نسبت به تهیه ۱۱ قلم کالا‌های ضروری اقدام کنند.

وی افزود: در این طرح یارانه اعتباری خانوار‌های دهک‌های درآمدی ۱- ۲ و ۳ مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

طاهری ادامه داد: همچنین خانوار‌ها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، استفاده از این طرح برای همه مشمولین، اختیاری است.

وی افزود: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد ایلام، شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه) قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است و تعداد ۶ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهر‌ها و روستا‌های کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می‌شود تا دسترسی مردم و امکان بهره‌مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

طاهری در پایان گفت: همه خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.