امام جمعه رزن:

شخصیت ممتاز امام راحل در جهان زبانزد شده است

امام جمعه رزن گفت: شخصیت ممتاز و برجسته امام خمینی(ره) برای همیشه در جهان زبانزد شده است.

حجت الاسلام منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش رو بودن رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) گفت: در کنار بُعد سیاسی شخصت امام خمینی(ره)، بُعد علمی ایشان نیز بسیار برجسته است.

او گفت: حضرت امام مسیری را که برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران انتخاب کرده بود همان مسیر پیامبر گرامی اسلام بود که با نیروی ایمان و همبستگی مردم به هدف خود رسید.

امام جمعه رزن گفت: حضرت امام هم حاکم بود و هم زاهد و بی اعتنا به مال دنیا، هم سیاست مدار بود و هم در حوزه اخلاق و عرفان شخصیت برجسته‌ای داشت.

حجت الاسلام منصوری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه اگر گناهی در جامعه آشکار باشد و مردم اقدام به امر به معروف و نهی از منکر نکنند خود جامعه هم گرفتار آن گناه می‌شود گفت: متاسفانه افراد قلیلی در جامعه تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان اقدام به کشف حجاب می‌کنند که وظیفه همه آحاد جامعه امر به معروف و نهی از منکر با خوش برخوردی  است.

او گفت: حجاب و عفاف موجب ایجاد حرمت و آسایش خود بانوان در جامعه می شود.

امام جمعه رزن با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری رزن در راستای عمران و آبادانی شهر رزن گفت: بحمدالله در سطح شهر رزن طرح‌های خوب و ماندگاری در راستای عمران و آبادانی شهر رزن در دست اجرا است.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.