جذب ۳۹ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از جذب ۳۹ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از جذب ۳۹ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: این میزان سرمایه‌گذاری ۴۹۰ هکتار از اراضی صنعتی استان را پوشش داده و زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۸۱۲ نفر را فراهم آورده است.

حمیدرضا غفاری افزود: همچنین اجرای ۱۰۴ طرح عمرانی به مبلغ سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ۲۳ نواحی و شهرک‌های صنعتی استان از پارسال آغاز شد که در حال حاضر ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: همچنین هزار و ۸۰۳ طرح صنعتی در ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان در دست اجراست که از این تعداد ۴۵۰ قرارداد در مرحله تخصیص زمین، ۲۶۲ قرارداد در مرحله دیوارکشی، ۲۶۷ قرارداد در مرحله اسکلت‌بندی، ۵۱۰ قرارداد در حال تکمیل اسکلت، ۱۹۲ قرارداد در دست تکمیل سالن‌های تولید و ساختمان‌های جنبی و ۱۲۲ قرارداد در مرحله تجهیز و نصب ماشین‌آلات قرار دارد.


بیشتر بخوانید


سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز هزار و ۱۰۹ طرح صنعتی نیز موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۸:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
شهرک‌های صنعتی باید در همه شهرستانهای استان گسترش پیدا کنند این عدالت در توزیع صنایع است استان فقط نوار غربی نیست
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
ببخشید نوار شرقی
امیدوارم صنایع در شمال و غرب و مرکز استان هم توزیع و گسترش یابند و فقط تجمع همه صنایع استانمان در نوار مرزی شرق استان نباشد