رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد

جزئیات مرگ جوان آبدانانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به جزئیات مرگ جوان آبدانانی گفت: بر اساس نظر پزشکان متخصص و نتایج آزمایشگاه، افزایش دُز دارو‌ها و مسمومیت دارویی تایید شده است.

محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص علت مرگ بامشاد سلیمانخانی اظهار کرد: عصر روز پنجشنبه چهارم خرداد ایشان با حالت آشفته و بیقرار توسط مادرشان به اورژانس دهلران مراجعه می‌کند و بعداز اینکه توسط متخصص داخلی معاینه می‌شوند در مدت کمتر از یک ساعت سطح هوشیاری افت شدید پیدا می‌کند و پزشک بلافاصله بیمار را به دستگاه وصل و سریعا به بیمارستان رازی ایلام اعزام می‌شود.

وی افزود: در ساعت ۲ و بیست و دو دقیقه بامداد روز پنجم خرداد در بیمارستان رازی ایلام پذیرش می‌شود.

وی ادامه داد:در زمان پذیرش در بیمارستان رازی، سطح هوشیاری ایشان از ۱۵ -۳ بوده و فشار خون خیلی پایینی داشتند که در بخش icu توسط متخصصان قلب، ریه، نورولوژی و تیم سم شناسی ویزیت شد.

وی بیان کرد: طبق نظر متخصصان نورولوژی و مغز و اعصاب بحث مسمومیت دارویی را مطرح کردند که همان موقع نمونه‌ای از آن برای سم شناسی به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد و به این نتیجه رسیدیم و تایید شد که افزایش دُز دارو‌ها و مسمومیت دارویی بوده است.

وی اظهار کرد: در آزمایشات متعدد و معاینات ظاهری و حتی در گزارش پزشکی قانونی، هیچگونه آثار شکستگی، خون مردگی و یا کبودی و آثار خراش روی بدن متوفی وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: در روز یکشنبه هفتم خرداد چهار بار دچار ارست قلبی شد و توسط تیم‌های احیاء چهار بار عملیات cpr انجام دادند که متاسفانه ساعت ۱۷ و چهل دقیقه عصر روز یکشنبه هفتم خرداد ماه علیرغم تلاش تیم پزشکی و درمان ایشان فوت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.