اعزام شش هزار کرمانشاهی به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی

شش هزار کرمانشاهی با بدرقه مسئولین استان، برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عازم مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز (۱۳خرداد) با بیان اینکه امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عزت را برای ما به ارمغان آورد، گفت : امام (ره) راه سعادت را برای ما باز کرد و شرایطی را فراهم کرد تا مردم ایران با آن همه تاریخ و تمدن غنی که سال‌ها تحقیر شده بودند، به جایی برسند که امروز به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح باشند.

وی تاکید کرد: ما امروز با ادای احترام به امام (ره) در واقع به زنده بودن و هویت خود احترام می‌گذاریم و این خط هویتی که سعادت و عزت را برای ما به ارمغان آورده، ادامه دار است.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به مشکلات و کمبود‌های موجود داشت و گفت: این مشکلات و کمبود‌ها در همه جای دنیا وجود دارد و هیچ جای دنیا خالی از مشکلات نیست، اما چیزی که اهمیت دارد این است که ما امروز هویت داشته و در دنیا زنده هستیم.

سرهنگ سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص)ا، با اشاره به اعزام شش هزار نفر از مردم استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: نیمی از افراد اعزامی آقا و نیم دیگر بانوان هستند.

وی افزود: تلاش کرده ایم با تدارک برنامه‌های فرهنگی و اعزام راویان در کاروان‌های اعزامی، زائران را با سیره و سبک زندگی و اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی آشنا کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار