ترفند جدید کلاهبرداران سایبری در پوشش خرید اینترنتی کتب درسی

رئیس پلیس فتا خوزستان در خصوص کلاهبرداری از دانش‌آموزان به بهانه ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید هشدار‌داد.  

علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: مجرمین سایبری با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در فضای مجازی با عنوان خرید کتب درسی و قرار دادن لینک جعلی در این آگهی‌ها، از کاربران درخواست ورود به این لینک‌های جعلی شوند. 

او می‌گوید: شیادان سایبری در ادامه، کاربران را به بهانه پرداخت هزینه کتب به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکی آنان را خالی می‌نمایند. 

سرهنگ حسینی به هموطنان توصیه کرد: دانش‌آموزان گرامی و والدین محترم آن‌ها جهت سفارش و خرید اینترنتی کتب درسی، حتما از طریق سایت رسمی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانه www.irtextbook.ir پیگیری نموده و به هرگونه آگهی‌های تبلیغاتی در این زمینه توجه نکنند. 

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: هموطنان گرامی در صورت مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir و یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ از مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

برچسب ها: پلیس فتا ، کتب درسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار