رشد آموزش عالی در شهرستان لردگان مورد تاکید است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رشد آموزش عالی در این شهرستان مورد تاکید است و در شورای عالی دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز احداث دانشکده پرستاری موافقت اصولی دریافت کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در آیین کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری لردگان با اشاره اهمیت گسترش مراکز تحصیلی و آموزش عالی گفت: رشد آموزش عالی در این شهرستان مورد تاکید است و در شورای عالی دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز احداث دانشکده پرستاری موافقت اصولی دریافت کرده است.

بهرام عین‌اللهی افزود: این واحد دانشکده در محل بیمارستان لردگان احداث می‌شود تا در این محل آموزش تعداد زیادی از افراد بومی منطقه در رشته‌های مختلف پرستاری و مامایی فراهم شود.

وی در ادامه به بازدید از بیمارستان لردگان اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۱۹۰ تختخوابی لردگان تمام نیاز‌های درمانی منطقه را پوشش می‌دهد و به عنوان پشتیبان برای شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا است و رفع مشکلات این بیمارستان که حالت پشتیبان و مرکزی دارد، مورد تاکید است.


بیشتر بخوانید


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دستاورد‌های نظام اسلام در حوزه مختلف به خصوص بهداشت و درمان گفت: انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا در حال گسترش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
جناب وزیر عزیز بفکر افزایش رشته های پزشکی و دندانپزشکی هم باشید و این انحصار را در کشور بشکنید و نام خود را در تاریخ پزشکی این کشور مانا و بهتر و خوشنام سازید
شهرستان شمالی استان کوهرنگ مساعد شهرکها و شهرهای سلامت و جذب گردشگر سلامت و ارز آوری برای کشورمان است
امیدواریم با آمدنتان بهارستان چهارمحال و بختیاری بام ایران رشد چندین برابری پزشکی و تندرستی و سلامت استان بام ایران را شاهد باشیم
آرزوی موفقیت برای شما و ارتش سلامت کشورمان و دانشجویان پزشکی
آخرین اخبار