سی و چهارمین سالروز رحلت امام (ره) در حسینیه سپاه قدس گیلان

مدیر حوزه علمیه شهر ری گفت: عشق و علاقه مردم نسبت به امام راحل، دوام و قوام حق را نشان می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه شهر ری در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان در رشت، امام خمینی رحمة الله علیه را مرجعی بی نظیر خواند که مقابل طاغوت و طاغوتیان ایستاد و دنیا را به حرکت درآورد. 

آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، نام امام راحل را با حق و حقیقت عجین دانست و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ، با عشق و علاقه‌ای که به امام راحل داشته و دارد، حقیقت بی‌بدیل و جایگاه واقعی حق برابر باطل را بار دیگر به جهانیان ثابت کرد.

وی با تاکید بر اینکه نام خمینی، با انقلاب اسلامی در همه تاریخ ماندگار خواهد بود، افزود: به برکت قیام مردمی امام خمینی قدس سره شریف و تثبیت جمهوری اسلامی، آزادیخواهان و آزادگان بسیاری در جای‌جای دنیا برابر ظلم و ظالم قد علم کرده و به مبارزه برخاستند.

مدیر حوزه علمیه شهرری گفت: امروز هم ایران اسلامی با رهبری داهیانه و وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب، جانشین خلف امام خمینی رحمة الله علیه، با بیداری، هوشیاری و بصیرت کامل، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و به ویژه در حوزه‌های دفاعی، علمی و پژوهشی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی در پایان، با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی، با به تن کردن لباس مقدس سربازی امام عصر، عجل الله تعالی فرجه الشریف، توفیق بزرگی نصیبشان شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با ایجاد و حفظ اتحاد و انسجام، همچون سال‌های دفاع مقدس، جلوی هیچ قدرت پوشالی سر خم نکرده و برای همیشه پابرجا و استوار خواهد ماند. 

در پایان این مراسم، حاضران با اجرای نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی، رحمة الله علیه را گرامی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.