جزئیات اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای تحت‌پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خوزستان از امروز آغاز شد.

 اصغر رشنودی  گفت:  مرحله جدید این طرح از ۱۳ خرداد آغاز و همه مشمولین طرح می‌توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.


او با اشاره به افزایش ٢٠ درصدی یارانه دهک‌های اول تا سوم (۸۰۰ هزار ریال) با استفاده از طرح کالابرگ افزود: کارت جدیدی برای کالابرگ الکترونیکی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، خرید بیش از ۷۰ درصد از یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

آقای رشنودی می‌گوید: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم‌مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

او به مشارکت فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح اشاره کرد و گفت: در شهر‌ها و روستا‌های کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می‌شود تا دسترسی مردم و امکان بهره‌مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به افزایش مبلغ یارانه در استفاده از کالابرگ برای سایر دهک‌ها گفت: در آینده با توجه به سیاست‌های عدالت‌بخش دولت مردمی مبلغ اعتباری کالابرگ افزایش می‌یابد.

همه خانوار‌های مشمول دریافت یارانه می‌توانند با نصب اپلیکیشن «شما» یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار