تجلیل از هیمالیانورد اردبیلی

در جلسه کارگروه آسیب شناسی و ارتقای کارکرد ورزش اردبیل برپیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی از صمد بابازاده هیمالیانورد اردبیلی توسط آفاقی معاون دادگستری استان تجلیل شد.

در جلسه کارگروه آسیب شناسی و ارتقای کارکرد ورزش اردبیل برپیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی،  از صمد بابازاده هیمالیانورد اردبیلی توسط جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل تجلیل شد.

همچنین در این جلسه آفاقی،  مشکلات و محدودیت‌های مالی قهرمانان ورزشی را غیر قابل قبول دانسته، با تشریح کارکرد میادین ورزشی در عرصه بین المللی به عنوان دیپلماسی موثر، ساماندهی خیرین ورزشی و شناسایی و جلب مشارکت خیرین را در جهت حمایت از عرصه سرنوشت ساز ورزش خواستار شد.

ضرورت توجه بیش از پیش به ورزش بانوان، ارتقای آگاهی ورزشکاران در خصوص عوارض غیر قابل جبران مکمل‌ها و خطر سلامتی و جانی، همکاری ادارات و سازمان‌های دارای سالن ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان درخصوص امکان استفاده عموم مردم از امکانات ورزشی با محوریت جوانان و نوجوانان محلات کم برخوردار، ضرورت استقرار آمبولانس و پزشک در تمامی مسابقات و فعال سازی کمیته‌های قضایی و انضباطی تمامی هیات‌های ورزشی از جمله موارد مطروحه در جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.