محفل ادبی شعر هجران در گتوند برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری محفل ادبی هجران و رونمایی از کتاب داستان‌های زندگی در این شهرستان خبر داد.

حمیدبهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: محفل ادبی هجران و رونمایی از کتاب داستان‌های زندگی نوشته خدادوست منجزی به همراه نمایشگاه خوشنویسی در تالار اجتماعات  قیصر امین پور شهرستان گتوند برگزار شد.

به گفته او به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با حضور مسئولان محفل ادبی شعر هجران و رونمایی از کتاب داستان‌های زندگی نوشته خدادوست منجزی از نویسندگان بومی این شهرستان برگزارشد.

او می‌گوید: این محفل ادبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت کانون بسبج هنرمندان، اداره کتابخانه‌های عمومی، فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج، انجمن شعر دکتر قیصرامین پور و دیگرانجمن‌های فرهنگی هنری به اجرا شد.

بهداروندی گفت: شعرخوانی شعرا، اجرای مرثیه خوانی، سخنرانی، پخش کلیپ‌های مرتبط با رحلت امام خمینی (ره)، نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی، آثار هنرمندان انجمن خوشنویسی و هنر‌های تجسمی از برنامه‌های اجرا شده در این محفل ادبی بود.

دبیرشورای فرهنگ عمومی گتوند گفت: رونمایی از کتاب داستان‌های زندگی نهمین اثر چاپ شده از نویسنده بومی شهرستان گتوند خدادوست منجزی از دیگربرنامه‌های مهم این محفل ادبی بود، که با حضور مسئولان و نویسنده کتاب رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار