راه اندازی مرکز تخصصی جلوگیری از سقط جنین در سنندج

مرکز نیکوکاری تخصصی نفس با هدف جلوگیری از سقط جنین از امروز شنبه فعالیت خود را در سنندج آغاز کرد.

رییس مرکز بهداشت سنندج در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی نفس که با هدف جلوگیری از سقط جنین راه اندازی شد، اظهار کرد: فعالیت این مرکز در راستای حمایت از مادران باردار و جلوگیری از سقط جنین از سوی مادران باردار است.

دکتر محمد شاه ویسی افزود: مرکز نیکوکاری تخصصی نفس با همکاری مرکز بهداشت سنندج، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغاز کرد.

او ادامه داد: سیاست و رسالت این مرکز ارایه مشاوره رایگان به جامعه هدف است که توسط روانشناس و مامای مجرب و با اعلام حمایت لازم از طرف مراکز نیکوکاری و نهاد‌های حمایتی انجام می‌شود.

رییس مرکز بهداشت سنندج یادآور شد: مرکز بهداشت سنندج نسبت به حضور روان شناس و ماما در مرکز نیکوکاری نفس اقدام کرده و بر ارائه فعالیت خود در جهت موارد ذکر شده به مراجعین در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ممکن تاکید دارد.

دکتر شاه ویسی اضافه کرد: تاکید بر حضور مداوم پرسنل در محل و ارائه فعالیت، خدمات به مراجعان در کمترین زمان ممکن و ارایه راهکار مناسب جهت تشویق مادران باردار به حفظ جان جنین از مواردی بود که به پرسنل حاضر در مرکز نیکوکاری نفس تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.