اطفاء حریق کارگاه مبل‌سازی در شیراز/ مصدومیت سه نفر

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از وقوع یک فقره آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه مبل‌سازی واقع در سلطان آباد شیراز خبر داد.

هادی عیدی‌پور گفت: آتش سوزی یک کارگاه مبل سازی واقع در سلطان آباد ساعت ۱۴ و ۲۲ دقیقه امروز به سامانه ١٢٥ مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از ٧ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: با رسیدن تیم نخست و ارزیابی فرمانده عملبات، خودرو‌های اعزامی از ٥ ایستگاه در محل حادثه مستقر شدند.

عیدی‌پور گفت: آتش‌نشانان با حضور به‌موقع مانع سرایت آتش به نقاط همجوار این کارگاه که مملو از چوب، ام‌دی‌اف، ابر و دیگر مواد اشتعالزا بود، شدند و در نهایت با لکه‌گیری کامل، آتش را اطفاء کردند.

او گفت: این حریق در یک سوله ۴۰۰ متر مربعی رخ داده بود و به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به منازل مسکونی بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، افزود: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و با آبگیری متوالی، خنک کردن و لکه گیری بعد از مدتی تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

عیدی‌پور گفت: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و سه مصدوم که در محل کارگاه حضور داشتند توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
چراحادثه جانی نداشته نوه دایی شوهرم هشتاددرصدسوخت وچهارروزبعدش توبیمارستان سوختگی ازدنیارفت
آخرین اخبار