امام جمعه زاهدان:

کارآمدی دانشگاه فرهنگیان باید افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید بتوانیم دانشگاه فرهنگیان را از لحاظ کارآمدی به آن جایگاه ویژه و شایسته خود برسانیم تا به نتایج خوبی دست یابیم.

  آیت الله مصطفی محامی روز شنبه در دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در بیانات مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شده است و این وظیفه شماست که سایرین را متوجه این اهمیت کرده و در این راستا فرهنگ سازی لازم را داشته باشید.

امام جمعه زاهدان افزود: خروجی دانشگاه فرهنگیان انسان هایی است که نقش مهم و حیاتی در رشد جامعه دارند و بر همین اساس نیز مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که نیروهای آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شوند.

وی بیان کرد: هدف اصلی دانشگاه فرهنگیان تربیت یک انسان شایسته از جهات فکری، فرهنگی، بینشی، مهارتی و دانشی است که بتوانند نسل جدید را بدرستی تربیت کند و این هدف در صورتی حاصل می شود که در دانشگاه فرهنگیان کار به خوبی صورت گیرد و در غیر این صورت خاصیتی نخواهد داشت.

آیت الله محامی گفت: محدودیت ها و محرومیت ها در کل کشور از جمله سیستان و بلوچستان وجود دارد اما نکته اصلی این است که نباید نا امید شد بلکه باید برای جذب امکانات بیشتر و استفاده بهینه از امکانات موجود تلاش کرده و با کار جهادی بتوان کمبودها را جبران کرد.

وی تصریح کرد: در فرآیند جذب بودجه و امکانات راه اول برقراری ارتباط موثر با وزارتخانه و دریافت بودجه از مرکز کشور است و در کنار آن می‌توانید بدبنال دریافت بودجه‌های استانی بوده و با سایر دستگاه‌ها همکاری و تعامل داشته و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار