مدیریت ترافیکی و تسهیل در تردد زائران بزرگداشت امام در دستورکار پلیس راهور

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار کامل مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد حضرت امام و مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران خبر داد.

سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: مأموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۱۳ روز گذشته در معابر مستقر به حرم مطهر مستقر شده و از ساعت ۲۲ شب گذشته محدودیت و ممنوعیت‌های تردد را در اطراف حرم مطهر اجرا کردند.

 وی به ورود کاروان‌های زائران از استان‌های مختلف به حرم مطهر حضرت امام اشاره و تصریح کرد: بعد از ورود کاروان‌های زائران از استان‌ها وسایل نقلیه آن‌ها به پارکینگ‌های تعیین شده هدایت شد و در پارکینگ‌ها نیز همکاران پلیس راهور در چگونگی چینش و پارک آن‌ها راهنمایی لازم را به رانندگان ارائه دادند تا هنگام خروج دچار مشکل نشوند.

سرهنگ مؤمنی در ادامه از کثرت جمعیت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد و گفت: رانندگان کاروان‌های زائران دقت کنند که حتماً بعد از استراحت کافی اقدام به بازگشت و در جاده‌ها کنند.

وی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و توجه ویژه به عابران پیاده در معابر پیرامونی حرم مطهر با توجه به کثرت تعداد زائران تأکید کرد و مأموران پلیس راهور پایتخت در معابر و مقاطع منتهی به حرم مطهر در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران حضور فعال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار