نگذارید امام تحریف شود

جانشین نماینده ولی ّفقیه در سپاه پاسداران گفت: جمله «نگذارید امام تحریف شود و بگویند انقلاب به بن بست رسیده است» مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

نگذارید امام تحریف شودحجت‌الاسلام طیبی جانشین نماینده ولی ّفقیه در سپاه پاسداران شامگاه شنبه در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل در مصلای بیت المقدس اراک گفت: جو روانی که دشمنان ایجاد کرده و عده‌ای عمله داخلی آن را دنبال می‌کنند، جهت خارج کردن امام خمینی (ره) از صحنه انقلاب است که باید هوشیار بود.

حجت‌الاسلام طیبی با بیان این که جمله «نگذارید امام تحریف شود و بگویند انقلاب به بن بست رسیده‌است» همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در سالگرد ارتحال امام مورد تاکید قرار دادند، افزود: امام راحل تحول بزرگی در تاریخ جهان به وجود آورد و شاخه‌های نهال کاشته شده به دست ایشان در سراسر جهان در حال ثمر دادن است.

او با اشاره به اینکه دوست و دشمن در برابر امام خاضع است، ابراز داشت: امام خمینی (ره) هم مهندس اسلام بود به آن معنا است که اسلام را به خوبی می‌شناخت و هم معمار اسلام بود و توانست اسلام را به خوبی بر روی زمین پیاده‌سازی کند.

جانشین نماینده ولی ّفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این را هم گفت که افرادی که اهل سیاست باشند، می‌دانند چه تحولاتی در دنیای امروز نسبت به دنیای ۴۰ سال قبل با حضور امام راحل رخ داده است و اکنون دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و باید هوشیار بود و از تاریخ و رویداد‌ها عبرت گرفت.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و بسیاری از حاضران راهی مرقد امام راحل برای گرامی داشت یاد و راه ایشان در حرم مطهر شدند.

برچسب ها: ارتحال ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.